3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
Het belooft een editie te worden waar de schade van twee gemiste Foute Party’s flink ingehaald wordt. In ieder geval schallen de hits van popsensatie Atomic Kitten door de Brabanthallen. Met hits als ‘Whole Again’, ‘The Tide Is High’ en ‘Eternal Flame’ boekte de meidenband rond de millenniumwisseling wereldwijde successen.
De eerste Nederlandstalige acts die hun opwachting maken zijn Mart Hoogkamer en de Gebroeders Ko. De waterpret kan niet op met ‘Ik Ga Zwemmen’ en ‘Ik Heb Een Toeter Op Mijn Waterscooter’.
Direct na de oprichting van Qmusic in 2005 introduceerde de feelgood-zender het Foute Uur, met nummers waarop iedereen meezingt of -danst. Al snel vond de eerste Foute Party plaats in de toenmalige kantine van de radiozender. In 2008 verhuisde het feest naar de Brabanthallen, waar het uitgroeide tot een jaarlijks festijn met 40.000 bezoekers en artiesten van wereldformaat. Onder anderen Peter Andre, ToyBox, 5ive, Rednex, Cascada en een scala aan Nederlandse artiesten traden er al op. Juni is traditiegetrouw de Foute Maand, met als klap op de vuurpijl de Foute 1500, die samengesteld wordt door de luisteraars.
Voor liefhebbers van foute muziek is er overigens meer goed nieuws: deze vrijdag draait Qmusic de hele dag foute muziek om de heropening van de horeca en het aanstaande carnaval te vieren*. Luisteraars maken elk uur kans op 4 tickets voor de Foute Party as zij de Foute Zoemer horen en dan een berichtje sturen via de Qmusic app.
Tickets voor de Foute Party zijn hier te krijgen.
3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
‘Wanna Be Startin’ Something’ van Michael Jackson, ‘Rhythm Is A Dancer’ van Snap en ‘Last Dance’ van Donna Summer wél in de lijst Een belangrijke…
Van kerstklassiekers tot Radio Viervoeter De feestdagen staan voor de deur en NPO Klassiek brengt luisteraars in heel Nederland samen met een gevarieerd aanbod aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.