Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Het belooft een editie te worden waar de schade van twee gemiste Foute Party’s flink ingehaald wordt. In ieder geval schallen de hits van popsensatie Atomic Kitten door de Brabanthallen. Met hits als ‘Whole Again’, ‘The Tide Is High’ en ‘Eternal Flame’ boekte de meidenband rond de millenniumwisseling wereldwijde successen.
De eerste Nederlandstalige acts die hun opwachting maken zijn Mart Hoogkamer en de Gebroeders Ko. De waterpret kan niet op met ‘Ik Ga Zwemmen’ en ‘Ik Heb Een Toeter Op Mijn Waterscooter’.
Direct na de oprichting van Qmusic in 2005 introduceerde de feelgood-zender het Foute Uur, met nummers waarop iedereen meezingt of -danst. Al snel vond de eerste Foute Party plaats in de toenmalige kantine van de radiozender. In 2008 verhuisde het feest naar de Brabanthallen, waar het uitgroeide tot een jaarlijks festijn met 40.000 bezoekers en artiesten van wereldformaat. Onder anderen Peter Andre, ToyBox, 5ive, Rednex, Cascada en een scala aan Nederlandse artiesten traden er al op. Juni is traditiegetrouw de Foute Maand, met als klap op de vuurpijl de Foute 1500, die samengesteld wordt door de luisteraars.
Voor liefhebbers van foute muziek is er overigens meer goed nieuws: deze vrijdag draait Qmusic de hele dag foute muziek om de heropening van de horeca en het aanstaande carnaval te vieren*. Luisteraars maken elk uur kans op 4 tickets voor de Foute Party as zij de Foute Zoemer horen en dan een berichtje sturen via de Qmusic app.
Tickets voor de Foute Party zijn hier te krijgen.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.