3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
Tijdens de Dag van de Audio kwamen alle nieuwe ontwikkelingen op audio, media, merken en tech aan bod. Compleet terug te luisteren.
Op donderdag 8 september hebben Adformatie, Amp.Amsterdam en Voicebooking.com voor de tweede keer op rij de Dag van de Audio georganiseerd. Tijdens een acht uur lange live-uitzending vanuit Capital C lieten 35 gasten hun licht schijnen op alle nieuwe ontwikkelingen rondom audio. Digitale stemmen, de razendsnelle opkomst van TikTok, de herprofilering van 3FM, het belang van audio bij gedragsbeïnvloeding, succesvolle samenwerkingen tussen merken en artiesten, het kwam allemaal aan bod.
Donderdag 8 september was het programma live op Adformatie.nl en nu een maand lang terug te luisteren via de website van Adformatie.
7:00 – 8:00 uur : Radio
8:00 – 9:00 uur: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding
9:00 – 10:00 uur Muziek & reclame
12:00 – 14:00 uur: International trends & tech
15.30 uur – 16.30 uur: sonic branding
16.30 – 17.30 uur: Podcast-uurtje
17.30 – 18.30 uur: De toekomst van audio
3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
‘Wanna Be Startin’ Something’ van Michael Jackson, ‘Rhythm Is A Dancer’ van Snap en ‘Last Dance’ van Donna Summer wél in de lijst Een belangrijke…
Van kerstklassiekers tot Radio Viervoeter De feestdagen staan voor de deur en NPO Klassiek brengt luisteraars in heel Nederland samen met een gevarieerd aanbod aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.