NPO Radio 1 tijdens de Olympische Spelen NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit…
Tijdens de Dag van de Audio kwamen alle nieuwe ontwikkelingen op audio, media, merken en tech aan bod. Compleet terug te luisteren.
Op donderdag 8 september hebben Adformatie, Amp.Amsterdam en Voicebooking.com voor de tweede keer op rij de Dag van de Audio georganiseerd. Tijdens een acht uur lange live-uitzending vanuit Capital C lieten 35 gasten hun licht schijnen op alle nieuwe ontwikkelingen rondom audio. Digitale stemmen, de razendsnelle opkomst van TikTok, de herprofilering van 3FM, het belang van audio bij gedragsbeïnvloeding, succesvolle samenwerkingen tussen merken en artiesten, het kwam allemaal aan bod.
Donderdag 8 september was het programma live op Adformatie.nl en nu een maand lang terug te luisteren via de website van Adformatie.
7:00 – 8:00 uur : Radio
8:00 – 9:00 uur: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding
9:00 – 10:00 uur Muziek & reclame
12:00 – 14:00 uur: International trends & tech
15.30 uur – 16.30 uur: sonic branding
16.30 – 17.30 uur: Podcast-uurtje
17.30 – 18.30 uur: De toekomst van audio
NPO Radio 1 tijdens de Olympische Spelen NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit…
Programma WKNDMX viert eerste lustrum De SLAM! WKNDMX is vijf jaar geworden en viert dat op zaterdag 20 juli met een 12 uur durende uitzending.…
Kim Kötter vervangt Ingrid Jansen Presentatrice en ondernemer Kim Kötter is komende week samen met Giorgio Hokstam te horen in de ochtendshow van 100% NL.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.