Vanaf 15 april Songfestivalgeheimen met gasten Chantal Janzen, Trijntje Oosterhuis en Cornald Maas Songfestivalvedette Edsilia Rombley en 100% NL-dj Barry Paf presenteren in de aanloop…
Tijdens de Dag van de Audio kwamen alle nieuwe ontwikkelingen op audio, media, merken en tech aan bod. Compleet terug te luisteren.
Op donderdag 8 september hebben Adformatie, Amp.Amsterdam en Voicebooking.com voor de tweede keer op rij de Dag van de Audio georganiseerd. Tijdens een acht uur lange live-uitzending vanuit Capital C lieten 35 gasten hun licht schijnen op alle nieuwe ontwikkelingen rondom audio. Digitale stemmen, de razendsnelle opkomst van TikTok, de herprofilering van 3FM, het belang van audio bij gedragsbeïnvloeding, succesvolle samenwerkingen tussen merken en artiesten, het kwam allemaal aan bod.
Donderdag 8 september was het programma live op Adformatie.nl en nu een maand lang terug te luisteren via de website van Adformatie.
7:00 – 8:00 uur : Radio
8:00 – 9:00 uur: Neuromarketing & Gedragsbeïnvloeding
9:00 – 10:00 uur Muziek & reclame
12:00 – 14:00 uur: International trends & tech
15.30 uur – 16.30 uur: sonic branding
16.30 – 17.30 uur: Podcast-uurtje
17.30 – 18.30 uur: De toekomst van audio
Vanaf 15 april Songfestivalgeheimen met gasten Chantal Janzen, Trijntje Oosterhuis en Cornald Maas Songfestivalvedette Edsilia Rombley en 100% NL-dj Barry Paf presenteren in de aanloop…
Ochtendshow-dj Anoûl Hendriks waagt sprong in het diepe en duikt naar visdeurbel De livestream van de bekende ‘Visdeurbel’, die afgelopen week volop in het nieuws…
Stemmen kan van vrijdag 5 t/m zondag 14 april Wat hebben I Would Stay van Krezip, Europapa van Joost, Multicolor van Son Mieux en Coolio’s…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.