3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
DJ Jean heeft vanochtend de aftrap gegeven voor de SLAM! Countdown. Tot en met zondag 31 december kunnen luisteraars dagelijks genieten van de 100 beste SLAM! hits uit een ander jaar. Het radiostation telt af van oud naar nieuw, waarbij de muzikale reis vanmorgen is gestart in het jaar 2000 en zal eindigen op oudjaarsdag in het jaar 2023.
SLAM! neemt luisteraars mee in een reis langs de hoogtepunten van bekende artiesten uit de zeroes, waaronder Black Eyed Peas, Daft Punk, Britney Spears, Eminem en Faithless. Daarnaast zullen de eendagsvliegen zorgen voor flink wat oh-ja-momenten, zoals Baha Man met ‘Who Let The Dogs Out’ en Basshunter met ‘Boten Anna’. Elke dag belooft een trip down memory lane te worden met de 100 beste SLAM! hits uit een ander jaar.
Het einde van het jaar komt eraan en dat gaan we vieren! We tellen af van het jaar 2000 naar 2023, van oud naar nieuw. We knallen door de speakers met iedere dag de Top 100 van beste SLAM! hits uit een ander jaar. Kortom: SLAM! boost de feestmaand december.
SLAM! Radio Director Martijn Zuurveen over de Countdown
DJ Jean is een icoon uit de Nederlandse (dance)geschiedenis. In de zeroes drukte hij een eigenzinnige stempel op de muziek van toen met hits als ‘Every Single Day’, ‘Lift Me Up’ en ‘Love Come Home’. Bovendien was hij een van de bekendste DJ’s uit de legendarische Amsterdamse club iT.
De SLAM! Countdown is tot en met oudjaarsdag iedere dag -behalve op MixMarathon vrijdag- te horen van 09:00 tot 17:00 uur bij SLAM!
3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
‘Wanna Be Startin’ Something’ van Michael Jackson, ‘Rhythm Is A Dancer’ van Snap en ‘Last Dance’ van Donna Summer wél in de lijst Een belangrijke…
Van kerstklassiekers tot Radio Viervoeter De feestdagen staan voor de deur en NPO Klassiek brengt luisteraars in heel Nederland samen met een gevarieerd aanbod aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.