Adverteerder krijgt via een one-stop shop unieke toegang tot FM, DAB, streaming audio en podcasts Talpa Media en Audiohuis werken per februari 2025 samen bij…
De dj’s moesten een muzikale code raden, die bestond uit vier ultrakorte fragmenten. De muzikale code was:
Hiermee is de radiomarathon die afgelopen woensdag begon, mede dankzij de luisteraars tot een goed einde gebracht. Na exact 140 uur en 15 minuten. Een twijfelachtig record, want bij de eerdere edities wisten de dj’s respectievelijk binnen 72 en 75,5 uur te ontsnappen.
Er is veel gebeurd in die 140 uur dat Mattie, Marieke, Domien en Bram opgesloten zaten. De dj’s zijn geblinddoekt door het land gereden voordat ze in de escape room opgesloten werden. Er zijn verschillende ruimtes ontdekt, er is een naakte man verschenen, de dj’s hebben een kerstdiner georganiseerd en er is héél veel gepuzzeld. En het belangrijkste: luisteraars zijn stad en land afgereisd om dj’s te helpen met hints die overal verspreid waren. De berichtenbox ontplofte en de dj’s hadden dagelijks meer dan 10.000 berichten te verwerken.
Adverteerder krijgt via een one-stop shop unieke toegang tot FM, DAB, streaming audio en podcasts Talpa Media en Audiohuis werken per februari 2025 samen bij…
De 3FM Awards Met 3FM Serious Request nog vers in het geheugen, blikt NPO 3FM alweer vooruit op het volgende: de 3FM Awards! De line-up…
A Forest van The Cure opnieuw op nummer 1 Michael Jackson, Prince, U2, Bruce Springsteen en Queen: in de jaren ’80 scoorden zij hun grootste…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.