Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
De dj’s moesten een muzikale code raden, die bestond uit vier ultrakorte fragmenten. De muzikale code was:
Hiermee is de radiomarathon die afgelopen woensdag begon, mede dankzij de luisteraars tot een goed einde gebracht. Na exact 140 uur en 15 minuten. Een twijfelachtig record, want bij de eerdere edities wisten de dj’s respectievelijk binnen 72 en 75,5 uur te ontsnappen.
Er is veel gebeurd in die 140 uur dat Mattie, Marieke, Domien en Bram opgesloten zaten. De dj’s zijn geblinddoekt door het land gereden voordat ze in de escape room opgesloten werden. Er zijn verschillende ruimtes ontdekt, er is een naakte man verschenen, de dj’s hebben een kerstdiner georganiseerd en er is héél veel gepuzzeld. En het belangrijkste: luisteraars zijn stad en land afgereisd om dj’s te helpen met hints die overal verspreid waren. De berichtenbox ontplofte en de dj’s hadden dagelijks meer dan 10.000 berichten te verwerken.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.