In aanloop naar Pasen veel aandacht voor passiemuziek op NPO Klassiek NPO Klassiek staat van dinsdag 28 maart tot en met zondag 9 april in…
De dj’s moesten een muzikale code raden, die bestond uit vier ultrakorte fragmenten. De muzikale code was:
Hiermee is de radiomarathon die afgelopen woensdag begon, mede dankzij de luisteraars tot een goed einde gebracht. Na exact 140 uur en 15 minuten. Een twijfelachtig record, want bij de eerdere edities wisten de dj’s respectievelijk binnen 72 en 75,5 uur te ontsnappen.
Er is veel gebeurd in die 140 uur dat Mattie, Marieke, Domien en Bram opgesloten zaten. De dj’s zijn geblinddoekt door het land gereden voordat ze in de escape room opgesloten werden. Er zijn verschillende ruimtes ontdekt, er is een naakte man verschenen, de dj’s hebben een kerstdiner georganiseerd en er is héél veel gepuzzeld. En het belangrijkste: luisteraars zijn stad en land afgereisd om dj’s te helpen met hints die overal verspreid waren. De berichtenbox ontplofte en de dj’s hadden dagelijks meer dan 10.000 berichten te verwerken.
In aanloop naar Pasen veel aandacht voor passiemuziek op NPO Klassiek NPO Klassiek staat van dinsdag 28 maart tot en met zondag 9 april in…
Goldband grote winnaar 3FM Awards 2023 Ook Joost, S10, Maan, Prins S. en de Geit en Claude nemen award in ontvangst Vanavond zijn tijdens de…
Acda en de Munnik maken grootse comeback met nieuwe single én reünieconcert Thomas Acda en Paul de Munnik kondigen hun terugkeer als muzikaal duo aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.