Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Maandag 1 augustus start de nieuwe editie van het populairste radiospel van Nederland: Het Geluid. Een bijzonder element dit jaar is een nieuwe invulling van de SuperRonde, waarbij de luisteraar een verdubbelaar in kan zetten. Kai Merckx speelt aanstaande maandag voor het eerst Het Geluid.
De SuperRonde heeft een geheel nieuwe invulling. Dit keer krijgt de luisteraar in de SuperRonde een verdubbelaar. Die verdubbelaar houdt in dat de luisteraar moet kiezen: óf twee pogingen om Het Geluid te raden óf twee keer zoveel prijzengeld als het antwoord goed is. Vorige edities werd de SuperRonde op een vast moment gespeeld, dit jaar is het moment een grote verrassing. Als het SuperRonde-alarm gaat, betekent dat de eerstvolgende ronde de SuperRonde is. De vraag is dan: verdubbelt de luisteraar zijn of haar kansen of het geldbedrag?
Net als voorgaande jaren begint het spel met een startbedrag van 2.500 euro en wordt de oplossing per fout antwoord 100 euro meer waard. Elk uur mag een luisteraar een poging wagen om te raden wat Het Geluid is.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.