Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
De Amersfoortse Mala heeft officieel de meest aanstekelijke lach van Nederland, zo maakte Gerard Ekdom vanmorgen bekend in Ekdom in de Morgen op Radio 10. Mala won De Lach van 10 Award én een mooi geldbedrag. Met de uitreiking van De Lach van 10 Award geeft de gezelligste radiozender van Nederland ook het startschot aan ‘De Lach van 10’: een actie waarbij luisteraars met het raden van de lach van een bekend persoon kans maken op een almaar groeiende jackpot. ‘De Lach van 10’ wordt gespeeld tot en met 31 mei.
Meimaand Lachmaand
De hele maand mei is ‘een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd’ hét motto van Radio 10 en onder dat motto ging Radio 10 de afgelopen twee weken op zoek naar de persoon wiens lach iedereen mee laat gieren. Mala werd opgegeven door haar vriendin Stanny en bleek de gelukkige winnaar: “Ik sta heel positief in het leven en ik heb heel veel lol. Ik zie overal de humor van in”, vertelt ze in Ekdom in de Morgen. Die positiviteit levert haar nu eeuwige roem én een mooi geldbedrag op.
De Lach van 10
Mala, kersverse koningin van de lach, gaf vanmorgen ook direct het startschot voor een nieuwe editie van het radiospel ‘De Lach van 10’, waarin luisteraars de lach van een bekend persoon moeten raden. Door de lach te herkennen maken luisteraars kans op de jackpot, die bij elk fout antwoord meer waard wordt.
‘De Lach van 10’ is tot en met vrijdag 31 mei iedere werkdag tussen 08.00 uur en 18.00 uur te horen op Radio 10 – met uitzondering van maandag 20 mei, Tweede Pinksterdag. Meespelen kan via de vernieuwde app. De jackpot van ‘de Lach’ begint steeds met €2.000,- en wordt bij ieder fout antwoord verhoogd met €200,-.
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.