Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
Een jaar niet meer hoeven denken aan hoge rekeningen voor energie, boodschappen en woonlasten. Voor Ingrid uit Tiel is dat vanaf vandaag realiteit. Zij is de gelukkige winnaar van Sky Radio’s ‘Leef 1 Jaar Gratis’: een actie waar Sky Radio voor één luisteraar 365 dagen lang de kosten op zich neemt voor o.a. woonlasten, energiekosten, tanken, zorgverzekering, boodschappen én bijvoorbeeld een vakantie. Uit 26 finalisten werd vanmorgen onder toeziend oog van een notaris de winnaar van de felbegeerde hoofdprijs getrokken. Sky Radio station-voice Mark Labrand zocht Ingrid vervolgens thuis op om haar de cheque te overhandigen.
Echt geweldig dit! Deze uitslag heb ik natuurlijk heel erg gehoopt, maar nooit verwacht. We hebben drie jonge kinderen, dus een hoop zal naar hun spaarrekeningen gaan, maar ik denk dat we ook een mooie trip naar Disneyland Parijs gaan maken!
Ingrid, winnares ‘Leef 1 Jaar Gratis’
Van 2 tot en met 27 januari maakten luisteraars van Sky Radio iedere dag kans op een finaleplaats door het codewoord van de dag in te sturen via de gratis Sky-app of de website. 26 deelnemers werden uitgeroepen tot dagwinnaar en wonnen allemaal een boodschappencheque t.w.v. €100,-. Uit de dagwinnaars werd vandaag de winnaar getrokken.
Arjan Pomper als opvolger van Ton Schoonderbeek Het Nationaal Media Onderzoek (NMO) heeft Arjan Pomper aangesteld als nieuwe algemeen directeur. Hij volgt Ton Schoonderbeek op…
15 jaar ochtendshow met Fernando Halman Dé stem van de ochtend op NPO FunX viert op 12 december een belangrijke mijlpaal: FunX-dj Fernando Halman presenteert…
Knallend het nieuwe jaar in met optredens van Chris Deluxe, Davina Michelle, Kris Kross Amsterdam, La Fuente en Mart Hoogkamer Radio 538 organiseert op de…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.