Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Vanuit deze menselijke eigenschappen lanceert de zender vandaag een crossmediale merkcampagne met als pay-off ‘Waar je ook bent: jouw hits, jouw 538’. De merkcampagne visualiseert het aanstekelijke, positieve effect van 538 op luisteraars. Zodra zij in aanraking komen met de hits van het merk, laat deze vibe ze niet meer los.
Radio 538 is hét hitstation van Nederland. Je hoort bij ons de hits van nu en morgen, in de breedste zin van het woord: van muziek tot entertainment en van lifestyle tot wat Nederland bindt. We zijn én brengen de beat van het moment, zijn nooit voorspelbaar en áltijd herkenbaar. Dat hoor en voel je via de kanalen van ons merk en ervaar je nu ook in deze gloednieuwe merkcampagne.
Coco Hermans, Radio Director 538
Ons onderscheidende karakter visualiseren we in de TVC met een speakerbox als metafoor voor Radio 538 als hitmaker. De speaker met 538 muziek reist met de dj’s door de wereld van onze luisteraars langs verschillende luistermomenten en –plaatsen. Zodra deze in aanraking komt met onze luisteraars beginnen zij te dansen en te lachen. Overal en altijd steken we hen positief aan met onze lust for life, waar of op welk moment er ook naar 538 wordt geluisterd. Waar je ook bent: jouw hits, jouw 538!
Dennis van den Berg, Director Marketing & Communications Audio
Bekijk hier de TV-commercial.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.