Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Het Geluid is zojuist van start gegaan tijdens de ochtendshow op Qmusic, die momenteel gepresenteerd wordt door dj Kai Merckx.
Een veelgehoorde opmerking is elk jaar: “Ik wist Het Geluid al, maar ik werd niet teruggebeld”. Daarom konden luisteraars dit jaar hun antwoord vóór de start in de digitale Kluis stoppen. Zodra Het Geluid geraden wordt, wordt De Kluis weer geopend en degenen die het goed hebben verdelen samen €2.500.
Ook de SuperRonde is weer terug. Tijdens de SuperRonde krijgt de luisteraar een verdubbelaar. Die verdubbelaar houdt in dat de luisteraar mag kiezen: óf twee pogingen om Het Geluid te raden óf twee keer zoveel prijzengeld als het antwoord goed is. Wanneer de SuperRonde wordt gespeeld is een verrassing. Als het SuperRonde-alarm gaat, betekent dat de eerstvolgende ronde de SuperRonde is. De vraag is dan: verdubbelt de luisteraar zijn of haar kansen of het geldbedrag?
Net als voorgaande jaren begint het spel met een startbedrag van €2.500 en wordt Het Geluid per fout antwoord €100 meer waard. Luisteraars kunnen meedoen door zich in de app aan te melden via de aanmeldknop. Het Geluid wordt al sinds 2007 bij Qmusic gespeeld. Inmiddels is het uitgegroeid tot het populairste radiospel van Nederland. In 2019 won de 36-jarige Kirsten het recordbedrag van €100.000 met het geluid van ‘het verstellen van een wereldstekker in de juiste stand.’ Het snelst geraden geluid werd in 2010 binnen een dag geraden met als antwoord ‘het terughangen van een haak in een telefooncel’. Dat geluid was toen €3.200 waard.
Het Geluid wordt elke werkdag gespeeld tussen 7.00 uur ’s ochtends en 19.00 uur ’s avonds. Het Geluid is altijd een handeling die je uit kunt voeren.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.