Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Goldband, Harry Styles, Arctic Monkeys, Nothing But Thieves, Son Mieux, Froukje; een greep uit de artiesten die hun plaat na de eeuwwisseling uitbrachten en daarmee de muzikale helden van een nieuwe generatie zijn. 3FM wil de muziek van deze generatie op een voetstuk zetten tijdens de NPO 3FM Top 1003 van deze Eeuw. Luisteraars kunnen vanaf vandaag stemmen op hun meest iconische nummers van de afgelopen 23 jaar via 3fm.nl/stem.
Van die ene dancetrack die je voorbij hoorde komen ’s nachts op Lowlands, de band die je in je hart sloot en altijd fan van bleef vanaf dat ene nummer, het liedje dat je doet denken aan de liefde van je leven tot de guilty pleasure die je altijd samen met je vrienden zingt: tijdens de 3FM Top 1003 van deze Eeuw komen ze allemaal voorbij. Stemmen kan tot en met vrijdag 8 september, daarna maakt 3FM de lijst bekend. Wie er in de top 10 staan blijft nog spannend tot vrijdag 22 september.
De 3FM Top 1003 van deze Eeuw wordt van maandag 11 september tot en met vrijdag 22 september iedere werkdag tussen 09.00 en 17.00 uur uitgezonden. In het weekend staat 3FM ook tijdens die uren in het teken van muziek uit de afgelopen 23 jaar.
De NPO 3FM Top 1003 van deze Eeuw is een lijst die wordt samengesteld door de 3FM-luisteraars. Zij kunnen van maandag 4 tot en met vrijdag 8 september stemmen op de meest iconische, memorabele of simpelweg beste nummers uit de afgelopen 23 jaar via 3fm.nl/stem. De lijst is van maandag 11 tot en met vrijdag 15 september tussen 09.00 en 17.00 uur te horen, daarna van maandag 18 tot en met vrijdag 22 september tussen 09.00 en 17.00 uur. De Top 1003 van deze Eeuw is te volgen via 3FM, 3FM.nl en via NPO Luister.
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.