Op zaterdag 5 november start de FunX DiXte 1000: dé lijst met de duizend beste tracks aller tijden gekozen door het FunX-publiek. Op vrijdag 11 november eindigt de lijst om 19.00 uur met de absolute DiXte track: voert dit jaar een classic van een grote buitenlandse naam de hitlijst aan, of toch weer een artiest van eigen bodem? Stemmen kan nog tot en met vrijdag 4 november. Alles rondom de lijst is te volgen op FunX, FunX.nl en de social mediakanalen van FunX.
FunX-dj Serginio trapt de tiende editie van de DiXte 1000 op zaterdag 5 november om 09.00 uur af. Hij maakt dan het grootste deel van de lijst bekend, alleen de top 5 blijft nog spannend tot en met het laatste moment. Op vrijdag 11 november is de bekendmaking van de nummer één van dit jaar. De DiXte 1000 is iedere dag te horen van 09.00 tot 19.00 uur. De presentatie is in handen van verschillende FunX-dj’s, waaronder: Fernando, Jayh, Gilly, Tannaz en Sander.
FunX trapt de DiXte 1000 af met een pre-party op vrijdag 4 november in de Maassilo in Rotterdam. Wie erbij wil zijn kan kaarten winnen door te stemmen op de DiXte 1000 of de social media kanalen van FunX in de gaten te houden. Tijdens de pre-party zijn er optredens van DiXte-artiesten Mula B, Poke, Numidia, FMG, WEF en AfroLosjes Soundsystem. FunX-dj Nordin host de avond. Niets missen van de kick-off party? Alles is te volgen via FunX en de online kanalen.
Nieuw dit jaar is de livesessie op het TikTok-kanaal van FunX. In aanloop naar de DiXte 1000 doen bekende TikTokkers Kleine John en Chavanté een unieke sessie op TikTok. FunX-dj Nordin presenteert de livesessie en stelt ze vragen die ingestuurd zijn door het publiek. De DiXte 1000-special is op 10 donderdag november te volgen op het FunX TikTok-kanaal.
Marieke Elsinga is haar radiocarrière gestart bij het opleidingstraject van Qmusic Radiozender Qmusic richt een nieuw opleidingstraject op: de Qmusic Academy. Dit traject vervangt het…
2022 breekt records De audioreclamebestedingen in 2022 bedragen 225,8 miljoen euro. Dit is een record en ruim 16 miljoen euro meer dan in 2021, een…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.