De SLAM! WKNDMX viert eerste lustrum met 12 uur durende marathon-uitzending
Programma WKNDMX viert eerste lustrum De SLAM! WKNDMX is vijf jaar geworden en viert dat op zaterdag 20 juli met een 12 uur durende uitzending.…
Programma WKNDMX viert eerste lustrum De SLAM! WKNDMX is vijf jaar geworden en viert dat op zaterdag 20 juli met een 12 uur durende uitzending.…
Kim Kötter vervangt Ingrid Jansen Presentatrice en ondernemer Kim Kötter is komende week samen met Giorgio Hokstam te horen in de ochtendshow van 100% NL.…
Cyril verovert #1 met kersverse zomerhit ‘Stumblin’ In’ Met temperaturen die langzaam maar zeker richting de 30 graden gaan, laat de zomer zich eindelijk van…
Starten met reclame Vandaag lanceert Ster haar eerste podcastserie ‘Starten met reclame’ voor ondernemers die de stap naar landelijke reclame willen zetten. In de driedelige…
Head of Music Mediahuis Radio heeft Anton van Lieshout per direct benoemd tot Head of Music van de hele radiotak. Hij wordt hiermee verantwoordelijk voor…
Anton zegt Ja tegen ongetraind wandelen 4Daagse De Qmusic-sidekick van Domien Verschuuren, Anton Griep, is slecht in “nee”-zeggen, waardoor hij regelmatig op de meest gekke…
Sluit de dag af met ‘Muziek voor Volwassenen’ Johan Derksen sluit vanaf vandaag, maandag 15 juli, de dag af met zijn eigen radioprogramma ‘Muziek voor…
Tomorrowland zelf beleven Luisteraars van Qmusic krijgen de kans om één van de grootste dancefestivals ter wereld zelf te beleven: Tomorrowland. De toegang tot het…
Opnieuw een record van 67,5 miljoen euro in het tweede kwartaal Amsterdam, 11 juli 2024 – De audioreclamemarkt blijft indrukwekkend groeien in het tweede kwartaal…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.