Wil je weten hoe audio kan werken voor je merk? Alle feiten en cijfers, inzichten en inspiratie over de werking, impact, mogelijkheden en het bereik van audio.
Wil je audio optimaal inzetten? Effectieve tools en stappen om je merk te bouwen, versterken en verankeren in de hoofden en harten van al je doelgroepen met behulp van audio.
Wil je jezelf, je audiokennis en je netwerk steeds verder ontwikkelen? Alle relevante events, opleidingen, connecties en netwerken voor marketing-, communicatie-, media- en audioprofessionals.
Vandaag viert Qmusic de mijlpaal van 1.000.000 Q-members. Wessel (22) uit Eindhoven werd vanmiddag verrast door radio-dj Domien Verschuuren. Hij krijgt een jaar lang toegang tot alle Q-evenementen waaronder, Q-hotel in de sneeuw, de Top 40 Awards, De Foute Party en alle Qube concerten.
Met de vage boodschap ‘je hebt wat gewonnen’ werd Wessel naar het hoofdkantoor van Qmusic gelokt. Daar stond Qmusic-dj Domien Verschuuren hem op te wachten. “Ik had geen flauw idee, misschien een mok en een keycord?” reageerde Wessel toen Domien hem vroeg waarom hij dacht dat hij vandaag bij Qmusic was. Het bleek een hoop meer dan dat. Wessel wint als miljoenste Q-member een jaar lang toegang tot alle Q-evenementen. Zo gaat hij begin volgend jaar direct mee naar het Q-hotel in de sneeuw. Vier dagen lang op wintersport met activiteiten, Q-dj’s en verschillende optredens van artiesten.
In 2013 startte Qmusic met het registratiesysteem waarbij mensen via de website en de Qmusic-app een account kunnen aanmaken. Q-members kunnen via de app onder andere meedoen aan acties, berichten sturen en meespelen met het populairste radiospel van Nederland: Het Geluid. Bovendien kunnen Q-members lid worden van het Q-panel. Dit panel wordt regelmatig geraadpleegd voor hun mening over programma’s, acties of nieuwe spellen. Zo staat de radiozender in nauw contact met de doelgroep.
De stembussen voor de 3FM Awards zijn geopend De genomineerden voor de 3FM Awards, dé Nederlandse muziekprijzen die worden bepaald door de 3FM-luisteraar, zijn bekendgemaakt.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.