Vandaag viert Qmusic de mijlpaal van 1.000.000 Q-members. Wessel (22) uit Eindhoven werd vanmiddag verrast door radio-dj Domien Verschuuren. Hij krijgt een jaar lang toegang tot alle Q-evenementen waaronder, Q-hotel in de sneeuw, de Top 40 Awards, De Foute Party en alle Qube concerten.
Met de vage boodschap ‘je hebt wat gewonnen’ werd Wessel naar het hoofdkantoor van Qmusic gelokt. Daar stond Qmusic-dj Domien Verschuuren hem op te wachten. “Ik had geen flauw idee, misschien een mok en een keycord?” reageerde Wessel toen Domien hem vroeg waarom hij dacht dat hij vandaag bij Qmusic was. Het bleek een hoop meer dan dat. Wessel wint als miljoenste Q-member een jaar lang toegang tot alle Q-evenementen. Zo gaat hij begin volgend jaar direct mee naar het Q-hotel in de sneeuw. Vier dagen lang op wintersport met activiteiten, Q-dj’s en verschillende optredens van artiesten.
In 2013 startte Qmusic met het registratiesysteem waarbij mensen via de website en de Qmusic-app een account kunnen aanmaken. Q-members kunnen via de app onder andere meedoen aan acties, berichten sturen en meespelen met het populairste radiospel van Nederland: Het Geluid. Bovendien kunnen Q-members lid worden van het Q-panel. Dit panel wordt regelmatig geraadpleegd voor hun mening over programma’s, acties of nieuwe spellen. Zo staat de radiozender in nauw contact met de doelgroep.
Marieke Elsinga is haar radiocarrière gestart bij het opleidingstraject van Qmusic Radiozender Qmusic richt een nieuw opleidingstraject op: de Qmusic Academy. Dit traject vervangt het…
2022 breekt records De audioreclamebestedingen in 2022 bedragen 225,8 miljoen euro. Dit is een record en ruim 16 miljoen euro meer dan in 2021, een…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.