Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Thijs (20) uit Honselersdijk heeft zojuist zijn eigen festival gewonnen dat Qmusic gaat organiseren. In het finalespel, tijdens de show van Kai, Tom & Bram, wist Thijs het meeste bier in een traytje naar de overkant van een stormbaan te vervoeren. En dus organiseert de radiozender op vrijdag 27 mei het Thijs Festival, met een klinkende line-up van wie Chef’Special al bekendgemaakt is. Voor de actie hadden duizenden luisteraars zich opgegeven.
Thijs kan zijn hele vriendenkring blij maken, want zij worden volgende week met een tourbus opgehaald in Honselersdijk om met z’n allen naar het Thijs Festival te gaan. Zij zullen het gezicht van hun vriend daar veelvuldig voorbij zien komen. Onder anderen de mannen van Chef’Special komen speciaal voor Thijs optreden. Voor de overige finalisten is er ook een kleine troost: zij zijn natuurlijk ook van harte welkom op het Thijs Festival.
Bij Qmusic weten ze wel hoe ze een feestje kunnen bouwen. Met vele jaarlijkse concerten in the Qube, de Top 40 Awards en de Foute Party met jaarlijks 40.000 bezoekers, brengt de radiozender het feest naar de luisteraar. En dat doet de zender dus met deze actie heel letterlijk.
Nu alles weer open is, willen we extra veel leuke feestjes organiseren. En wat is er nou leuker dan het hebben van je eigen festival? Daarom geven we een luisteraar een geweldige dag, met een fantastische line-up aan artiesten.
Domien Verschuuren, Qmusic-dj
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.