3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
Voor de vierde keer sluit radiozender Qmusic vier dj’s op in de Q-escape room. Op donderdag 15 december om 15.00 uur verdwijnen Mattie Valk, Domien Verschuuren en Bram Krikke achter slot en grendel. Kai Merckx, die vorig jaar afwezig was vanwege de geboorte van zijn zoontje Guus, maakt dit jaar zijn herintrede. Marieke Elsinga is dit keer afwezig vanwege de geboorte van haar zoontje Jip. Dit maakten de dj’s vanochtend bekend in de ochtendshow.
Na een platenzaak en een heus museum komen de dj’s op 15 december in een geheel nieuwe ruimte terecht. Het thema van dit jaar blijft geheim tot het betreden van de ruimte, wel is deze groter dan ooit. Mysterieuze berichten, een illusionist, bekende Nederlanders, geheime deurtjes, een pressure room en zelfs een kameel die langs kwam. Eerdere edities barstten van de merkwaardige elementen.
De dj’s krijgen ieder een ultrakort fragment van een hit uit de rijke geschiedenis van de Top 40. De enige manier om uit de escape room te komen, is het raden van de juiste titel en artiest, de oplossing van de muzikale code. Op vaste momenten gedurende de dag mogen de dj’s een gok wagen. Hebben ze hun hits allemaal goed? Dan mogen ze de Q-escape room verlaten. In de Q-escape room bevinden zich allerlei puzzels die de dj’s dichter bij de oplossing brengen. Luisteraars kunnen hen daarbij helpen. Ook zijn er hints verspreid over het hele land. Elke dag tussen 06:00 uur en 20:00 uur wordt er live radio gemaakt vanuit de Q-escape room. De dj’s eten en slapen er ook.
3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Wijnand Speelman opgesloten door kinderen met een metabole ziekte Zojuist werden 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en…
‘Wanna Be Startin’ Something’ van Michael Jackson, ‘Rhythm Is A Dancer’ van Snap en ‘Last Dance’ van Donna Summer wél in de lijst Een belangrijke…
Van kerstklassiekers tot Radio Viervoeter De feestdagen staan voor de deur en NPO Klassiek brengt luisteraars in heel Nederland samen met een gevarieerd aanbod aan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.