Erik maakt je werkdag Vanaf maandag 8 januari 2024 zal Erik van Roekel elke werkdag te horen zijn op 100% NL. Tussen 10.00 en 13.00…
Voor de vierde keer sluit radiozender Qmusic vier dj’s op in de Q-escape room. Op donderdag 15 december om 15.00 uur verdwijnen Mattie Valk, Domien Verschuuren en Bram Krikke achter slot en grendel. Kai Merckx, die vorig jaar afwezig was vanwege de geboorte van zijn zoontje Guus, maakt dit jaar zijn herintrede. Marieke Elsinga is dit keer afwezig vanwege de geboorte van haar zoontje Jip. Dit maakten de dj’s vanochtend bekend in de ochtendshow.
Na een platenzaak en een heus museum komen de dj’s op 15 december in een geheel nieuwe ruimte terecht. Het thema van dit jaar blijft geheim tot het betreden van de ruimte, wel is deze groter dan ooit. Mysterieuze berichten, een illusionist, bekende Nederlanders, geheime deurtjes, een pressure room en zelfs een kameel die langs kwam. Eerdere edities barstten van de merkwaardige elementen.
De dj’s krijgen ieder een ultrakort fragment van een hit uit de rijke geschiedenis van de Top 40. De enige manier om uit de escape room te komen, is het raden van de juiste titel en artiest, de oplossing van de muzikale code. Op vaste momenten gedurende de dag mogen de dj’s een gok wagen. Hebben ze hun hits allemaal goed? Dan mogen ze de Q-escape room verlaten. In de Q-escape room bevinden zich allerlei puzzels die de dj’s dichter bij de oplossing brengen. Luisteraars kunnen hen daarbij helpen. Ook zijn er hints verspreid over het hele land. Elke dag tussen 06:00 uur en 20:00 uur wordt er live radio gemaakt vanuit de Q-escape room. De dj’s eten en slapen er ook.
Erik maakt je werkdag Vanaf maandag 8 januari 2024 zal Erik van Roekel elke werkdag te horen zijn op 100% NL. Tussen 10.00 en 13.00…
Vanaf 2 februari elke vrijdag van 14.00 – 18.00 uur te horen Sinds 2018 is het de meest gestelde vraag in medialand; keert Edwin Evers…
Sky Radio’s all-Christmas muziekprogrammering van start vanuit Disneyland Paris Zojuist klonk het startschot van ‘The Christmas Station’ op een wel heel bijzondere plek: Mickey en…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.