NPO Radio 1 tijdens de Olympische Spelen NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit…
Ben jij gek op radio, TV en online video? Heb jij video on demand uitgespeeld, altijd je draadloze oordopjes in en verslind je podcast na podcast? Zit jij vol goede ideeën, durf je vragen te stellen en volg je een opleiding in de richting van marketing en/of communicatie? Dan hebben wij dé stageplek voor jou! Een stage waar je de hele dag bezig bent met audio en video en dat bij de leukste mediaclub van Nederland, wie wil dat nou niet?
Per augustus / september zoeken wij een Stagiair Marketing Communicatie
Screenforce, Audify en NMO zijn onderdeel van de MediaClub. Deze Club wordt gevormd door de Joint Industry Committees (JIC’s) en de marketingbureaus die gezamenlijk betrokken zijn bij de mediabereiksonderzoeken. Kortom, het epicentrum van de media in Nederland.
Denk je dat jij onze MediaClub kunt versterken? Stuur dan je motivatie en CV naar info@audify.nl en wie weet nodigen we je uit voor een gesprek in ons Clubhuis!
NPO Radio 1 tijdens de Olympische Spelen NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit…
Programma WKNDMX viert eerste lustrum De SLAM! WKNDMX is vijf jaar geworden en viert dat op zaterdag 20 juli met een 12 uur durende uitzending.…
Kim Kötter vervangt Ingrid Jansen Presentatrice en ondernemer Kim Kötter is komende week samen met Giorgio Hokstam te horen in de ochtendshow van 100% NL.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.