Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Vandaag verschijnt het eigen stripboek van Tom van der Weerd en Bram Krikke; ‘De avonturen van Tom & Bram’. Alle verhalen zijn geschreven en geïllustreerd in samenwerking met striptekenaar Ralph Dikmans. Luisteraars kunnen een exemplaar winnen tijdens het programma van Tom & Bram, op zaterdag en zondag tussen 12.00 en 15.00 uur op Qmusic.
Ralph Dikmans is een vaste Qmusic-luisteraar die een aantal maanden geleden in de Q-app deelde dat hij aan het striptekenen was. Ralph werd diezelfde dag nog gebeld in de uitzending en zo begon het balletje te rollen. Nu, een half jaar later, ziet het stripboek vol verhalen over Tom & Bram het levenslicht. In de verhalen leert de lezer zowel Tom als Bram een beetje beter kennen. Zo vertelt Tom over zijn grote angst voor ballonnen en heeft Bram een aantal bijzondere verzamelingen. De verhalen zijn deels fictie, deels gebaseerd op de realiteit.
Tom & Bram zijn elke zaterdag en zondag te horen van 12.00 tot 15.00 uur op Qmusic. Op vrijdag zijn ze samen met Kai Merckx te horen van 18.00 tot 21.00 uur.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.