Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
3FM Serious Request komt deze editie in actie voor Het Vergeten Kind. Dit maakten dj’s Rob Janssen en Wijnand Speelman zojuist bekend in hun nieuwe ochtendshow op NPO 3FM. Daarnaast werd bekend dat het Glazen Huis dit jaar terugkeert naar De Nieuwe Stad in Amersfoort. In de week voor kerst voert 3FM traditiegetrouw actie voor het goede doel en zetten de dj’s zich samen met Nederland dag en nacht in om zoveel mogelijk geld in te zamelen voor de vergeten kinderen van dit land.
In Nederland verkeren 100.000 kinderen in diepe nood. Door hun onveilige thuissituatie voelen deze kinderen zich ongewenst, ongeliefd en eenzaam en lopen ze een verhoogd risico om op latere leeftijd op het criminele pad te raken of werkloos te worden. Daarom komt 3FM Serious Request dit jaar in actie voor Het Vergeten Kind. Zij halen kinderen uit hun negatieve leefklimaat en overladen ze tijdens speciaal georganiseerde activiteiten met positieve aandacht waardoor ze meer zelfvertrouwen krijgen en veerkrachtiger worden. Hierdoor staan kinderen sterker in het leven en kunnen ze beter met hun problemen thuis omgaan. Help mee een vergeten kind weer gewoon kind te laten zijn!
3FM Serious Request met het Glazen Huis is die unieke vaste waarde vlak voor kerst waarbij mensen iets goeds doen voor een ander en tegelijkertijd kunnen genieten van een week lang betekenisvolle, mooie radio. Het Vergeten Kind is een doel wat bij het hele dj-team dicht bij het hart ligt. We willen samen met luisteraars kennismaken met al het goeds dat ze doen en met zoveel mogelijk Nederlanders voor ze in actie komen. Ook keren we graag terug naar De Nieuwe Stad in Amersfoort. Een prachtige bereikbare locatie, waarbij we hopen er deze keer een warme editie mét publiek van te kunnen maken; iets dat vorig jaar door de coronamaatregelen slechts een krappe 5 uur mogelijk was.
Menno de Boer, zendermanager NPO 3FM
We zijn enorm dankbaar dat 3FM Serious Request in actie komt voor de 100.000 kinderen die opgroeien in gezinnen waar de problemen zo ernstig zijn dat ze worden verwaarloosd, mishandeld of uit huis geplaatst. Deze vergeten kinderen staan nu al met 10-0 achter in het leven. Als wij ze helpen, maken zij kans op een betere toekomst. We hopen dat heel Nederland meedoet!
Margot Ende – van den Broek, directeur Het Vergeten Kind
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.