NPO Radio 1 tijdens de Olympische Spelen NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit…
Audify organiseert een aanbesteding voor een centraal audiocommercial-aanleversysteem onder de vlag van Audify. De audiomarkt werkt op dit moment met Spotwave (voorheen Ear.nu). Audify nodigt marktpartijen uit een voorstel uit te brengen. De uiterlijke datum voor het inleveren van het definitieve voorstel door deelnemers is maandag 1 juli om 12:00 uur (verlengd).
NPO Radio 1 tijdens de Olympische Spelen NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit…
Programma WKNDMX viert eerste lustrum De SLAM! WKNDMX is vijf jaar geworden en viert dat op zaterdag 20 juli met een 12 uur durende uitzending.…
Kim Kötter vervangt Ingrid Jansen Presentatrice en ondernemer Kim Kötter is komende week samen met Giorgio Hokstam te horen in de ochtendshow van 100% NL.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.