3.000e uitzending Top 40 In aanloop naar de Qmusic Top 40 Awards, heeft Maan vandaag de eerste award al in ontvangst mogen nemen. Ze is…
Vandaag geven de Backstreet Boys het startsein voor Sky Radio The Christmas Station. Tijdens hun tour door Europa maken zij een tussenstop om samen met de enige echte Sky Radio Kerstman het kerstseizoen te beginnen. Het non-stop muziekstation is hiermee officieel omgedoopt tot The Christmas Station en dit betekent dat kerstfans hun hart kunnen ophalen: ruim vijf weken lang kunnen zij genieten van non-stop kersthits!
De Backstreet Boys werden bekend in de jaren ’90 met hits als ‘I Want It That Way’ en ‘Larger Than Life’ en hebben sinds die tijd weinig aan populariteit ingeleverd. Dit jaar staan ze wereldwijd voor uitverkochte zalen tijdens hun ‘DNA World Tour’ en bovendien brengen ze hun eigen kerstalbum uit: ‘A Very Backstreet Christmas’. Een goed kerstfeest vieren is hen dus niet vreemd…
De Sky Radio Kerstman doopt daarom vandaag samen met Backstreet Boys Brian en AJ Sky Radio officieel om tot The Sky Radio Christmas Station. “Kerst is een speciale tijd voor ons. Het gaat om familie, samen zijn en om the holiday spirit,” vertellen Brian en AJ. “It is beginning to look a lot like christmas. And Santa Claus is coming to town with Rudolf the Red Nosed Reindeer. So lets jingle all the way: hierbij verklaren wij, de Backstreet Boys, Sky Radio The Christmas Station geopend. Merry Christmas!”
Sky Radio is dé kerstzender van Nederland en vanaf vandaag staan we dan ook weer compleet in het teken van deze mooiste, warmste en gezelligste tijd van het jaar. Ook voor de Backstreet Boys leeft die kersttraditie enorm en het is dan ook een grote eer dat deze iconische groep Sky Radio The Christmas Station opent! Hun allereerste eigen kerstalbum zorgt voor een ultiem kerstgevoel en zullen we dus ook vaak terug horen op Sky Radio The Christmas Station!
Uunco Cerfontaine, Radio Director Sky Radio
3.000e uitzending Top 40 In aanloop naar de Qmusic Top 40 Awards, heeft Maan vandaag de eerste award al in ontvangst mogen nemen. Ze is…
“Mensen willen gehoord worden” Mensen in Nederland willen meer gehoord worden door overheidsinstellingen, de politiek en ook de media. Dat concluderen de makers van NPO…
Epische jaren 80 Van 14 tot en met 20 januari staat Radio Veronica volledig in het teken van de ‘Epic 80s’. Een week lang herbeleven…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.