Showcasefestival Eurosonic Noorderslag (ESNS) NPO 3FM besteedt van woensdag 15 tot en met zaterdag 18 januari volop aandacht aan Europa’s grootste showcasefestival Eurosonic Noorderslag (ESNS).…
De naam van een ex, een verkeerd gespelde spreuk, een Chinees teken dat toch iets heel anders blijkt te betekenen of een zogenoemde ’tramp stamp’. Schattingen van mensen die spijt krijgen van hun tatoeages lopen uiteen van 25% tot maar liefst 80%. Daarom gaat SLAM! in het nieuwe jaar op zoek naar spijttattoos. 2025 begint bij het radiostation met een schone lei, of beter gezegd: een schoon lijf.
Een tattoo laten weghalen is gruwelijk duur en daarom komen we onze luisteraars graag tegemoet om het jaar met een schone lei te beginnen!
Ochtendshow-dj Anoûl Hendriks
Vaak horen bij spijttattoos de wildste verhalen. Een dronken avond, een verloren vriendschap of een grove spelfout. Wij geven de kans om tegen die tattoo te zeggen ‘laser op!
Middagshow-dj Jarno van der Wielen
De komende tijd kunnen luisteraars van SLAM! hun spijttattoos en bijbehorende verhalen inzenden via de site van het station. Vanaf 6 januari behandelen de dj’s van de ochtend- en middagshow elke dag een verhaal van een luisteraar. Op donderdag 16 januari wordt bekend welke 5 verhalen naar de finale gaan en kunnen de luisteraars stemmen. Op 20 januari is in de middagshow de finale, waarna de winnaar gelijk plaats mag nemen op de laserbank. SLAM! betaalt uiteraard voor de verwijdering.
De SLAM! Ochtendshow met Anoûl Hendriks en Marijn Oosterveen is maandag t/m donderdag te horen tussen 7.00 en 10.00 uur. De SLAM! Middagshow met Jarno van der Wielen, Julia Maan en Erik-Jan Rosendahl is op diezelfde dagen te horen tussen 16.00 en 20.00 uur.
Showcasefestival Eurosonic Noorderslag (ESNS) NPO 3FM besteedt van woensdag 15 tot en met zaterdag 18 januari volop aandacht aan Europa’s grootste showcasefestival Eurosonic Noorderslag (ESNS).…
Radiolegende Erik de Zwart is vanaf 1 maart 2025 te horen bij Radio 10 Daar gaat hij iedere zaterdag en zondag van 10.00 uur tot…
‘Feis Forever’ is een samenwerking van NPO FunX, NTR en Yalla docs en gaat in première op het International Film Festival Rotterdam (IFFR) NPO FunX,…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.