Johan Derksen krijgt eigen radioprogramma op Radio Veronica
De dag afsluiten met ‘Muziek voor Volwassenen’ Johan Derksen sluit vanaf maandag 15 augustus de dag af met zijn eigen radioprogramma ‘Muziek voor Volwassenen’ op…
Herkenbaar voor veel festivalliefhebbers: eindelijk het vooruitzicht van een festival, maar nét misgrijpen bij kaarten voor bijvoorbeeld Lowlands. Niet getreurd, want op 3FM maak je kans op het Gouden Festivalbandje. Hoe? Door het beste festivalverhaal naar de app van 3FM te sturen. Stond je naast Eddie Vedder bij de dixies? Ben je je huidige vriend of vriendin tegengekomen in de moshpit? Bleek jouw tent bovenop een mierennest te staan? Meedoen kan als het Festival Geluid op 3FM te horen is. De twintig beste verhalen worden geselecteerd om door te gaan naar de volgende ronde.
De overgebleven luisteraars gaan één op één de strijd aan in een festivalquiz. Na de quiz blijven er drie finalisten over die op vrijdag 4 maart tegen elkaar strijden om het Gouden Festivalbandje. Het drietal moet op zoek naar een 3FM-dj ergens in Nederland. Doormiddel van hints en hulp van de luisteraars kunnen zij de locatie achterhalen en zorgen dat ze als eerste aankomen bij de dj om zo het festivalbandje te bemachtigen.
Kansmaken op Gouden Festivalbandje kan van maandag 21 februari tot en met zondag 27 februari op NPO 3FM en via de 3FM-app. Kijk voor meer informatie op 3fm.nl.
De dag afsluiten met ‘Muziek voor Volwassenen’ Johan Derksen sluit vanaf maandag 15 augustus de dag af met zijn eigen radioprogramma ‘Muziek voor Volwassenen’ op…
Frank Dane gaat vanaf maandag 29 augustus de middagshow op Radio 538 presenteren Frank Dane, sinds 2000 verbonden aan het radiostation, is vanaf dan iedere…
Morricone bovenaan Once Upon a Time in the West van Ennio Morricone voert dit jaar opnieuw de Filmmuziek Top 50 van NPO Radio 4 aan.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.