Herkenbaar voor veel festivalliefhebbers: eindelijk het vooruitzicht van een festival, maar nét misgrijpen bij kaarten voor bijvoorbeeld Lowlands. Niet getreurd, want op 3FM maak je kans op het Gouden Festivalbandje. Hoe? Door het beste festivalverhaal naar de app van 3FM te sturen. Stond je naast Eddie Vedder bij de dixies? Ben je je huidige vriend of vriendin tegengekomen in de moshpit? Bleek jouw tent bovenop een mierennest te staan? Meedoen kan als het Festival Geluid op 3FM te horen is. De twintig beste verhalen worden geselecteerd om door te gaan naar de volgende ronde.
De overgebleven luisteraars gaan één op één de strijd aan in een festivalquiz. Na de quiz blijven er drie finalisten over die op vrijdag 4 maart tegen elkaar strijden om het Gouden Festivalbandje. Het drietal moet op zoek naar een 3FM-dj ergens in Nederland. Doormiddel van hints en hulp van de luisteraars kunnen zij de locatie achterhalen en zorgen dat ze als eerste aankomen bij de dj om zo het festivalbandje te bemachtigen.
Kansmaken op Gouden Festivalbandje kan van maandag 21 februari tot en met zondag 27 februari op NPO 3FM en via de 3FM-app. Kijk voor meer informatie op 3fm.nl.
Marieke Elsinga is haar radiocarrière gestart bij het opleidingstraject van Qmusic Radiozender Qmusic richt een nieuw opleidingstraject op: de Qmusic Academy. Dit traject vervangt het…
2022 breekt records De audioreclamebestedingen in 2022 bedragen 225,8 miljoen euro. Dit is een record en ruim 16 miljoen euro meer dan in 2021, een…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.