3.000e uitzending Top 40 In aanloop naar de Qmusic Top 40 Awards, heeft Maan vandaag de eerste award al in ontvangst mogen nemen. Ze is…
Zondag gaat 3FM Serious Request van start! NPO 3FM-dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Rob Janssen maken 24 uur per dag radio en online content vanuit het Glazen Huis in Amersfoort met maar één doel: samen met heel Nederland zoveel mogelijk geld ophalen voor Het Vergeten Kind, de stichting die opkomt voor kinderen in Nederland die opgroeien in een thuissituatie met heftige problemen. Maar geen Glazen Huis zonder gasten en 3FM verzekert je daarom in de week voor kerst van een mooie muzikale line-up, waaronder S10, DI-RECT, Chef’Special, The Jordan, Snelle en WIES. Daarnaast komen er de hele week, 24 uur per dag, uiteenlopende huis- en nachtgasten voorbij die de dj’s bijstaan, zoals Meau, Angela Schijf, Bizzey, Jessie Maya, Qucee en Blanks.
Zondag 18 december
Maandag 19 december
Dinsdag 20 december
Woensdag 21 december
Donderdag 22 december
Vrijdag 23 december
Zaterdag 24 december
Dit jaar zetten de dj’s zich in voor Het Vergeten Kind die op hun beurt opkomen voor kinderen die opgroeien in een onveilige thuissituatie. In deze special gesprekken met kinderen en jongeren die daarmee worstelen of geworsteld hebben. Welke invloed heeft dit op hun leven? Waar hebben ze behoefte aan? Zangeres Meau geeft een masterclass songwriting aan een meisje dat in haar jeugd liedteksten schreef om te verwerken wat ze meemaakte. En Edino van Dorsten vertelt over zijn leven van ná Ruinerwold, hoe hij zichzelf verloor in de wereld en hoe belangrijk het dan is om gezien te worden door de juiste mensen en instanties.
3.000e uitzending Top 40 In aanloop naar de Qmusic Top 40 Awards, heeft Maan vandaag de eerste award al in ontvangst mogen nemen. Ze is…
“Mensen willen gehoord worden” Mensen in Nederland willen meer gehoord worden door overheidsinstellingen, de politiek en ook de media. Dat concluderen de makers van NPO…
Epische jaren 80 Van 14 tot en met 20 januari staat Radio Veronica volledig in het teken van de ‘Epic 80s’. Een week lang herbeleven…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.