De Website van het Jaar-verkiezing is de grootste online publieksprijs die jaarlijks wordt uitgereikt aan de beste websites van Nederland. Tijdens de 21ste editie van deze verkiezing zijn ruim 450.000 stemmen uitgebracht. De websites worden beoordeeld op inhoud, navigatie, ontwerp en aanbevelingsintentie. De ‘Beste Website’ is de site met de hoogste score op kwalitatieve kenmerken.
Patrick Goldsteen, Director Digital Product & Growth bij Talpa Network:
“Ontzettend cool dat we 2021 af mogen sluiten met deze erkenning van onze bezoekers. Het winnen van deze award geeft het team van JUKE een mooie mood boost voor 2022, waarin we JUKE verder uitbouwen naar een totaal audioplatform en nog meer gaan betekenen voor onze trouwe luisteraars, partners en makers.”
Marieke Elsinga is haar radiocarrière gestart bij het opleidingstraject van Qmusic Radiozender Qmusic richt een nieuw opleidingstraject op: de Qmusic Academy. Dit traject vervangt het…
2022 breekt records De audioreclamebestedingen in 2022 bedragen 225,8 miljoen euro. Dit is een record en ruim 16 miljoen euro meer dan in 2021, een…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.