Missie 538 begon precies een week geleden op vrijdag 17 december en sindsdien is er 24 uur per dag actie gevoerd. Van de 8-jarige Koen die koekjes bakte tot een geveild privé-concert van Tino Martin; heel Nederland zette zich in en streed mee voor Missie 538. BN’ers en artiesten zoals Dave en Dries Roelvink, K3, DI-RECT, Rolf Sanchez, Edwin Evers, Nina Warink en Bas Smit kwamen langs in de 538-studio om mee te doen aan de actie, steun te betuigen of op te treden en op de valreep werden alle 12 missies op vrijdagmiddag gehaald.
Coco Hermans:
Ondanks de heftige maatregelen die ons allemaal raken, waren we deze week één en hebben we met elkaar het verschil kunnen maken! We hebben maar liefst 12 goede doelen de welverdiende aandacht gegeven en geholpen bij concrete missies. Het was heel bijzonder om deze week alle uiteenlopende en aangrijpende verhalen te horen en mede hierdoor onze ogen te openen voor, veelal vergeten, problematieken in onze maatschappij. 12 missies was een flinke uitdaging, maar met de hulp van onze luisteraars is dit gelukt. Twee uur voor de finale slaagde de laatste missie en hebben we onze lijnen open gegooid zodat voor alle twaalf de goede doelen extra geld is opgehaald. Dit hadden we werkelijk waar niet durven dromen! Het steunen van verschillende goede doelen blijkt een succes en dit smaakt zeker naar meer. Bedankt Nederland; voor deze waanzinnige, maar ook zeker bijzondere week. Alleen samen kunnen we het verschil maken!
De missies:
Missie 538 geslaagd (credits Radio 538)
Marieke Elsinga is haar radiocarrière gestart bij het opleidingstraject van Qmusic Radiozender Qmusic richt een nieuw opleidingstraject op: de Qmusic Academy. Dit traject vervangt het…
2022 breekt records De audioreclamebestedingen in 2022 bedragen 225,8 miljoen euro. Dit is een record en ruim 16 miljoen euro meer dan in 2021, een…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.