Eerste kwartaal 2024 noteert met 48,4 miljoen euro opnieuw een recordomzet Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar…
Een nieuw radioseizoen betekent een nieuwe programmering: vanaf 1 september wordt het weekend bij Radio 538 een uur eerder ingeluid, kunnen luisteraars ook op zaterdag genieten van De 538 Ochtendshow en wordt de 538 Top 50 gepresenteerd door Mark Labrand. Met deze wijzigingen wil 538 haar luisteraars een nog betere luisterervaring bieden.
Vanaf 1 september krijgt het weekendprogramma een frisse impuls met een vervroegde start. Met Niek van der Bruggen op vrijdagen van 12:00 uur tot 15:00 uur, trappen de mannen van De Coen & Sander Show het weekend vanaf nu een uurtje eerder af, namelijk elke vrijdag van 15.00 uur tot 18.00 uur. Voor luisteraars die niet genoeg kunnen krijgen van De 538 Ochtendshow is er ook goed nieuws: Het Beste van De 538 Ochtendshow is iedere zaterdagochtend van 09:00 uur tot 12:00 uur te horen.
De populaire 538 Top 50 wordt verplaatst naar de zaterdagmiddag waar Mark Labrand van 15.00 uur tot 18.00 uur de luisteraars gaat meenemen door de hitlijst.
En dat is nog niet alles: Radio 538 introduceert met trots de twee nieuwe getalenteerde presentatoren Marnix Westhuis en Kylian van Luijt. Vanaf 4 september verzorgen zij het nachtprogramma, van 03.00 uur tot 05.00 uur.
Deze veranderingen in onze programmering weerspiegelen onze voortdurende inzet om in te spelen op veranderende behoeften van onze luisteraars, ook in het weekend. En de nachtprogrammering breiden we uit met nieuwe talenten. We zijn ervan overtuigd dat deze vernieuwingen een positieve impuls zullen geven aan die luisterervaring, met 24/7 aansprekende content die de luisteraars betrokken houdt.
Dave Minneboo, Radiodirecteur van Radio 538, is enthousiast over de nieuwe programmering
De volledige programmering gaat per 1 september van start en is terug te vinden via de website van Radio 538.
Eerste kwartaal 2024 noteert met 48,4 miljoen euro opnieuw een recordomzet Adverteerders investeren als nooit tevoren in audioreclame. In het eerste kwartaal van dit jaar…
Beste muziek uit Europa ooit gemaakt tijdens de 3FM EuropaParade 3FM maakt zich klaar voor het Eurovisie Songfestival met de EuropaParade en een knallende EuropapaParty.…
De inzet van radio is essentieel in de mediamix In 2022 en 2023 ging zo’n 9% van alle bruto mediabestedingen naar radio volgens onderzoeksbureau Nielsen.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.