Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Wil je weten welke feiten en cijfers we met Triton Digital in de NLO Podcast Standaard meten? Audify heeft dat op een rijtje gezet voor je. Bekijk het rapport over de eerste helft van 2022. We laten zien hoeveel er is gedownload, welke categorieën, platforms, dagen en uren populair zijn.
We geven je hier alvast een paar inzichten. De podcastgebruiker downloadt gemiddeld bijna 3,5 podcasts per week. De gemiddelde afspeelduur van een podcast is een half uur. We downloaden in het begin van de week meer dan aan het einde van de week. De spitsuren zijn dan weer meer favoriet dan andere uren. De categorie ‘Nieuws’ is veruit de meest populaire met in het eerste kwartaal een downloadaandeel van 37% en in het tweede kwartaal zelfs 42%. De platformen Apple Podcast en Spotify worden het meest gebruikt om podcasts te downloaden. Meer dan 90% van de downloads vindt plaats op een mobiel apparaat (smartphone of tablet).
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.