Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
NPO 3FM dj’s Barend van Deelen, Sophie Hijlkema en Rob Janssen laten zich de week voor kerst opsluiten in het Glazen Huis. Dit werd zojuist bekend gemaakt in Rob & Wijnand en de Ochtendshow op 3FM. Het drietal maakt 18 t/m 24 december vanuit De Nieuwe Stad in Amersfoort 24 uur lang live radio en content met maar één doel: zoveel mogelijk geld inzamelen voor Het Vergeten Kind.
Traditiegetrouw voert 3FM in de week voor kerst actie voor het goede doel. Samen met Nederland zetten de dj’s zich dit jaar in voor de 100.000 vergeten kinderen van ons land. Door hun onveilige thuissituatie voelen deze kinderen zich ongewenst, ongeliefd en eenzaam en lopen ze een verhoogd risico om op latere leeftijd op het criminele pad te raken of werkloos te worden. Het team van Het Vergeten Kind haalt kinderen uit hun negatieve leefklimaat en overlaadt ze tijdens speciaal georganiseerde activiteiten met positieve aandacht waardoor ze meer zelfvertrouwen krijgen en veerkrachtiger worden. Help mee een vergeten kind weer gewoon kind te laten zijn!
In het Glazen Huis intrekken is een droom die uitkomt. Ik voel me enorm vereerd en heb er vooral ook erg veel zin in. Dat we in actie komen voor Het Vergeten Kind maakt het voor mij helemaal af!
Barend van Deelen, dj middagshow 3FM
In 2020 mocht ik al een keer in lockdown voor 3FM Serious Request; de mooiste radioweek van m’n leven! Ik kan niet wachten om dit jaar weer in actie te komen, hopelijk met jullie allemaal op een vol plein in Amersfoort voor een prachtige week.
Sophie Hijlkema, dj 3FM
Vorig jaar mochten we al even proeven aan dat warme Glazen Huis-gevoel met publiek in Amersfoort en dat smaakte naar meer. Ik kan niet wachten om er dit jaar weer een groot en bijzonder feest van te maken met hopelijk een mooi resultaat voor Het Vergeten Kind!
Rob Janssen, dj ochtendshow 3FM
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.