Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Hoe komt het dat veel Belgische hiphopartiesten in Nederland bekender zijn dan in hun thuisland? Op deze en nog veel andere vragen geeft de podcastserie Van Belgische Bodem van NPO FunX antwoord. In de nieuwe zesdelige serie spreekt FunX-dj Serginio Piqué uitgebreid met toonaangevende en opkomende Belgische hiphopartiesten. De artiesten praten over hun struggles, hun eerste stappen in de muziek en geven een uniek kijkje in de keuken van de Vlaamse hiphopscene. Alle afleveringen van de FunX-podcast Van Belgische Bodem zijn vanaf maandag 24 april beschikbaar.
In de podcast vertelt Bryan Mg o.a. waarom hij in meerdere talen muziek maakt en leggen Jinho 9 en Katnuf haarfijn uit hoe ze TikTok inzetten om een hit te maken. Artiesten die in de podcast voorbijkomen zijn: Bryan Mg, Brysa, Dikke, Jinho 9, Freddie Konings en Katnuf. Gezamenlijk zijn deze artiesten goed voor honderden miljoenen streams op Spotify.
De persoonlijke verhalen van de artiesten staan centraal in de afleveringen, die aangevuld worden met quotes van mensen die werkzaam zijn in de Belgische hiphopscene. De podcastserie is in zijn geheel en achter elkaar te beluisteren. De afleveringen staan echter ook op zichzelf en zijn ook los te beluisteren.
Alle zes afleveringen van Van Belgische Bodem zijn vanaf maandag 24 april beschikbaar via de NPO Luister-app, de FunX-app, FunX.nl/podcasts en andere podcastplatforms.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.