Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Welke soundtrack voert dit jaar de NPO Klassiek Filmmuziek Top 100 aan? Op vrijdag 10 maart zijn de meest iconische, aangrijpende en onvergetelijke soundtracks te horen op NPO Klassiek. Vanwege de groeiende populariteit van filmmuziek heeft de zender de lijst dit jaar flink uitgebreid; van een top 50 naar een top 100. Zo kunnen liefhebbers een hele dag genieten van hun favoriete filmmuziek-klassiekers. De stembussen voor de Filmmuziek Top 100 zijn vanochtend geopend, wie er straks op nummer één staat bepaalt de luisteraar.
Er kan tot en met vrijdag 3 maart gestemd worden op de favorieten van de filmmuziek via npoklassiek.nl/film. De complete lijst wordt maandag 6 maart tussen 11.00 en 12.00 uur onthuld, live op NPO Klassiek in het programma De Klassieken (AVROTROS). De Filmmuziek Top 100 is vanaf dan te vinden op npoklassiek.nl/film. In aanloop naar de Top 100 lopen de sountracks de hele week als een rode draad door de programmering van NPO Klassiek.
De Filmmuziek Top 100 is vrijdag 10 maart te horen van 08.00 tot 18.00 uur op NPO Klassiek. De presentatie is in handen van Hans Smit, Ab Nieuwdorp, Jet Berkhout, Sander Zwiep en Carine Lacor. Nadat de nummer één gedraaid is, komt Podium (NTR) tussen 18.00 en 19.00 uur met een filmmuziek special met livemuziek van I Compani, gepresenteerd door Dieuwertje Blok.
Ook het extra-kanaal NPO 2 extra besteedt aandacht aan filmmuziek, van zaterdag 25 februari tot en met zaterdag 11 maart. Zo is er een aantal films te zien met prijswinnende muziek, filmmuziekconcerten van onder meer Hans Zimmer en verschillende programma’s over soundtracks. Kijk voor een volledig overzicht en uitzendtijden op npoklassiek.nl/film.
Stemmen op de Filmmuziek Top 100 kan van vrijdag 24 februari tot en met vrijdag 3 maart om 20.00 uur via npoklassiek.nl/film. De Filmmuziek Top 100 is vrijdag 10 maart van 08.00 tot 18.00 uur te horen op NPO Klassiek, npoklassiek.nl en de NPO Klassiek-app.
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.