3.000e uitzending Top 40 In aanloop naar de Qmusic Top 40 Awards, heeft Maan vandaag de eerste award al in ontvangst mogen nemen. Ze is…
Welke thema’s en onderwerpen vindt Nederland belangrijk? Welke verhalen moeten meer aandacht krijgen op NPO Radio 1? Onder de noemer NPO Radio 1 Luistert naar jou reist de zender de eerste twee weken van januari door alle provincies om dat van luisteraars en niet-luisteraars te horen.
We willen samen met de omroepen nog dichter bij ons publiek staan en nog beter weten wat er speelt in de samenleving. We bieden een luisterend oor, ook aan diegenen die zich buitenspel voelen staan. NPO Radio 1 is de nieuws- en sportzender van en voor heel Nederland.
Klaske Tameling, zendermanager van NPO Radio 1
Roos Abelman (KRO-NCRV) is het gezicht en de stem van de NPO Radio 1 Luistert naar jou. Abelman en een redactieteam van verschillende omroepen reizen van zondag 1 tot en met zaterdag 14 januari door alle twaalf provincies. Dagelijks is tussen 15.30 en 16.00 uur in een locatie-uitzending te horen welke verhalen zij hebben opgehaald.
Abelman presenteert deze uitzendingen met Hans van der Steeg (EO) vanuit onder meer Beilen, Roermond, Zutphen, Dronten, Goes, Akkrum, Hoogezand en Oisterwijk. Het hele schema is te vinden op nporadio1.nl/luistertnaarjou. Iedereen is welkom om op de locaties langs te komen en verhalen te delen, of een bijdrage te leveren via de site en app van NPO Radio 1.
Op zondag 1 januari wordt NPO Radio 1 Luistert naar jou op de site en in de app gelanceerd. De betrokkenheid van het publiek wordt hiermee een structureel onderdeel van de zender. Via nporadio1.nl/luistertnaarjou kunnen mensen ons het hele jaar door laten weten wat er speelt in hun omgeving en wat meer aandacht verdient op NPO Radio 1: van structurele problemen tot creatieve oplossingen, NPO Radio 1 Luistert naar jou.
3.000e uitzending Top 40 In aanloop naar de Qmusic Top 40 Awards, heeft Maan vandaag de eerste award al in ontvangst mogen nemen. Ze is…
“Mensen willen gehoord worden” Mensen in Nederland willen meer gehoord worden door overheidsinstellingen, de politiek en ook de media. Dat concluderen de makers van NPO…
Epische jaren 80 Van 14 tot en met 20 januari staat Radio Veronica volledig in het teken van de ‘Epic 80s’. Een week lang herbeleven…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.