Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
De Matthäus-Passion van Johann Sebastian Bach staat dit jaar wederom op de eerste plaats in de Klassieke Top 400 van NPO Radio 4, gevolgd door het Requiem van Wolfgang Amadeus Mozart. Peer Gynt van Edvard Grieg staat deze editie voor het eerst op de derde plaats. De compositie heeft nog nooit zo hoog in de toplijst van klassieke werken gestaan: vorige jaren stond de muziek van Grieg op de zevende plaats. De 9e Symfonie ’Uit de Nieuwe Wereld’ van Dvořák stijgt naar een vierde positie. Het Requiem van Fauré is op de vijfde plaats te vinden. De Vier Jaargetijden van Vivaldi, dat vorig jaar voor het eerst de top 10 van de Klassieke Top 400 haalde, is dit jaar gestegen naar de zesde plek.
De Klassieke Top 400 is een lijst van 400 topstukken, gekozen door de luisteraars van NPO Radio 4. Alle werken zijn van maandag 17 oktober tot en met vrijdag 21 oktober tussen 07:00 en 23:00 uur te horen op NPO Radio 4. Op vrijdag 21 oktober eindigt de lijst met de nummer 1 om 20:00 uur. Tijdens de slotdag kunnen luisteraars de studio bezoeken om de uitzending bij te wonen, de NPO Radio 4-presentatoren te ontmoeten en bovenal te genieten van de hoogste noteringen in de Klassieke Top 400.
Ga voor meer informatie en de complete lijst van de Klassieke Top 400 naar nporadio4.nl/top400.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.