Maarten Roomer, Marketing Director Mobiel.nl:
De keuze voor Qmusic en ‘Verdubbel je Salaris in één Minuut’ sluit perfect aan bij onze doelstellingen. Hiermee bereiken we structureel een grote groep consumenten aan wie we op een subtiele manier vertellen wie we zijn en wat we doen over de as van entertainment. Een vriendelijke en laagdrempelige manier om onze merk- en propositiebekendheid verder te laten groeien.
Anne Marie Vink, Manager Branded Content Qmusic:
Deze samenwerking tussen hét toonaangevende platform voor mobiele telefonie en Qmusic zal de positie van beide merken versterken. Bij Qmusic en in dit betreffende item staat onze luisteraar centraal en we zijn blij dat Mobiel.nl zich daar op deze manier aan verbindt.
Op maandag 10 januari beginnen de Verdubbel je Salaris-weken, waarbij het spel twee weken lang drie keer per dag gespeeld wordt. In de ochtendshow met Mattie & Marieke, tijdens het programma van Menno Barreveld en in de middagshow van Domien Verschuuren. Daarna presenteert Domien de rest van het jaar het spel elke maandag tot en met donderdag in de middagshow om 16.45 uur.
Voordat het spel begint deelt de luisteraar zijn of haar salaris. Dat wordt het bedrag waarvoor gespeeld wordt. Domien stelt de luisteraar tien vragen in één minuut. De luisteraar mag twee vragen passen die aan het einde terugkomen. Lukt het niet alle vragen goed te beantwoorden? Dan krijgt de luisteraar voor iedere goed beantwoorde vraag 10 euro van Qmusic en 10 euro shoptegoed van Mobiel.nl. Op deze manier wordt ook een taboe doorbroken en krijgen luisteraars van elkaar inzicht in wie wat verdient. Meer informatie over het spel is hier te vinden.
De samenwerking is tot stand gekomen door het special advertising bureau MediaActivationCo.
Marieke Elsinga is haar radiocarrière gestart bij het opleidingstraject van Qmusic Radiozender Qmusic richt een nieuw opleidingstraject op: de Qmusic Academy. Dit traject vervangt het…
2022 breekt records De audioreclamebestedingen in 2022 bedragen 225,8 miljoen euro. Dit is een record en ruim 16 miljoen euro meer dan in 2021, een…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.