NPO Radio 1 tijdens de Olympische Spelen NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit…
Maarten Roomer, Marketing Director Mobiel.nl:
De keuze voor Qmusic en ‘Verdubbel je Salaris in één Minuut’ sluit perfect aan bij onze doelstellingen. Hiermee bereiken we structureel een grote groep consumenten aan wie we op een subtiele manier vertellen wie we zijn en wat we doen over de as van entertainment. Een vriendelijke en laagdrempelige manier om onze merk- en propositiebekendheid verder te laten groeien.
Anne Marie Vink, Manager Branded Content Qmusic:
Deze samenwerking tussen hét toonaangevende platform voor mobiele telefonie en Qmusic zal de positie van beide merken versterken. Bij Qmusic en in dit betreffende item staat onze luisteraar centraal en we zijn blij dat Mobiel.nl zich daar op deze manier aan verbindt.
Op maandag 10 januari beginnen de Verdubbel je Salaris-weken, waarbij het spel twee weken lang drie keer per dag gespeeld wordt. In de ochtendshow met Mattie & Marieke, tijdens het programma van Menno Barreveld en in de middagshow van Domien Verschuuren. Daarna presenteert Domien de rest van het jaar het spel elke maandag tot en met donderdag in de middagshow om 16.45 uur.
Voordat het spel begint deelt de luisteraar zijn of haar salaris. Dat wordt het bedrag waarvoor gespeeld wordt. Domien stelt de luisteraar tien vragen in één minuut. De luisteraar mag twee vragen passen die aan het einde terugkomen. Lukt het niet alle vragen goed te beantwoorden? Dan krijgt de luisteraar voor iedere goed beantwoorde vraag 10 euro van Qmusic en 10 euro shoptegoed van Mobiel.nl. Op deze manier wordt ook een taboe doorbroken en krijgen luisteraars van elkaar inzicht in wie wat verdient. Meer informatie over het spel is hier te vinden.
De samenwerking is tot stand gekomen door het special advertising bureau MediaActivationCo.
NPO Radio 1 tijdens de Olympische Spelen NPO Radio 1 maakt tijdens de Olympische Spelen van ’s morgens tot ’s avonds laat live radio vanuit…
Programma WKNDMX viert eerste lustrum De SLAM! WKNDMX is vijf jaar geworden en viert dat op zaterdag 20 juli met een 12 uur durende uitzending.…
Kim Kötter vervangt Ingrid Jansen Presentatrice en ondernemer Kim Kötter is komende week samen met Giorgio Hokstam te horen in de ochtendshow van 100% NL.…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.