Wie maakt de beste audioreclame?
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Marc van den Tweel, algemeen directeur NOC*NSF:
Qmusic is een prachtig, vernieuwend radiostation dat al geruime tijd een grote vaste, maar nog steeds groeiende, groep luisteraars aan zich weet te binden. Voor ons een belangrijk platform om TeamNL onder de aandacht te brengen bij de fans. Zeker nu er geen Nederlandse fans bij de Winterspelen in Peking aanwezig mogen zijn. Dat de Qmusic dj’s tijdens de verschillende shows aandacht besteden aan de sportprestaties van onze TeamNL sporters, is een enorme meerwaarde.
Robert Bernink, algemeen directeur Qmusic & directeur entertainment DPG Media:
We kijken ernaar uit om de Olympische fakkel over te nemen als dé radiopartner van NOCNSF. Het DNA van Qmusic en NOCNSF sluit naadloos op elkaar aan. We hebben als gezamenlijk uitgangspunt om mensen te verbinden en te inspireren en dat gaan we de komende jaren doen, zowel bij de Olympische Spelen, als met sport in het algemeen.
Qmusic-dj Mattie Valk vult aan:
Bij de Olympische Spelen in Zuid-Korea heb ik zelf kunnen ervaren hoe sport mensen verbindt. En na het volgen van trainingen van TeamNL, met onder anderen Ireen Wüst, kan ik niets anders dan ontzettend veel respect hebben voor het harde werk dat de sporters leveren om te excelleren. Ik vind het dan ook fantastisch dat Qmusic en NOC*NSF de komende jaren intensief gaan samenwerken.
Over een aantal weken zal Qmusic – als exclusief mediapartner- in verschillende shows uitgebreid verslag doen van de Olympische Spelen in Peking,. Daarnaast gaat de radiozender door het jaar heen content maken met de sporters van TeamNL. Exacte plannen worden in een later stadium bekendgemaakt.
Moederbedrijf DPG Media is sinds 2018 partner van NOC*NSF met het AD als belangrijkste partner van de sport en TeamNL. Met het toevoegen van Qmusic als exclusief radiopartner intensiveert DPG deze samenwerking. Bij de verschillende titels verschijnen er videoreeksen, acties, interviews en podcasts.
Vakjury nomineert zes radioreclamecampagnes en vier audio-ambassadeurs voor Audify Awards Op 12 oktober tijdens de Dag van de Audio reikt Audify drie audioreclame-awards uit. Kanshebbers…
Pop en dance zender SLAM! krijgt een nieuwe ochtendshow Vanaf maandag 23 oktober staat Anoûl Hendriks op met de luisteraars en presenteert hij het ochtendprogramma…
Radiostation 100% NL updatet eind oktober de programmering Nieuw in de 100% NL porgrammering is de komst van Martijn La Grouw die de zogeheten kantooruren…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.