Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Aankomend weekend is het eindelijk zover, dan openen na twee jaar weer de poorten van Tomorrowland. Met dj’s van wereldformaat en per editie 600.000 bezoekers is Tomorrowland een van de grootste en meest toonaangevende festivals wereldwijd. Qmusic is daar als exclusief mediapartner bij. Q-dj’s Mattie, Domien, Joost, Stephan, Menno, Wim, Kai, Tom en Bram reizen af naar België om live radio te maken.
Vrijdag en zaterdag maken de Qmusic-dj’s live radio vanaf het Tomorrowland-terrein en brengen zo de sfeer van het festival direct naar de luisteraar. Niemand minder dan Hardwell en Nicky Romero, Afrojack, Sunnery & Ryan en Armin van Buuren komen langs in de studio. Daarnaast zijn er livesets te horen van de dj’s op Tomorrowland. Het festival is al lang en breed uitverkocht, maar Qmusic-luisteraars maken nog deze hele week kans om er last minute bij aanwezig te zijn.
Tomorrowland gaat dit jaar voor maar liefst drie festivalweekenden om de afgelopen gemiste edities in te halen. Meer dan 500 artiesten onder wie Lucas & Steve, Purple Disco Machine, Alesso, Sunnery James & Ryan Marciano, Cat Dealers en Martin Garrix treden op verdeeld over meer dan 10 stages.
vrijdag
19.00 – 21.00: Kai, Tom & Bram
21.00 – 23.00: Stephan Bouwman & Menno Barreveld
23.00 – 01.00: Domien Verschuuren & Joost Swinkels
Met livesets en interviews van o.a. Afrojack, R3hab, Robin Schulz en Hardwell
zaterdag
12.00 – 15.00: Tom & Bram
15.00 – 18.00: Top 40
19.00 – 21.00: Menno Barreveld & Domien Verschuuren
21.00 – 22.00: Mattie Valk & Joost Swinkels
22.00 – 23.00: Mattie Valk & Wim van Helden
23.00 – 01.00: Stephan Bouwman & Wim van Helden
Met livesets en interviews van o.a. Sunnery James & Ryan Marciano, Purple Disco Machine, Armin van Buuren en Dimitri Vegas & Like Mike
zondag
12.00 – 15.00: Tom & Bram
Met interviews van Joel Corry & Lost Frequencies
Qmusic live bij Tomorrowland wordt mede mogelijk gemaakt door Coca Cola
Recordaantal gastlessen aangevraagd in aanloop naar Glazen Huis Dit jaar staat het Glazen Huis van 3FM Serious Request in Zwolle en het enthousiasme van de…
Ruim 50 miljoen euro in derde kwartaal 2024 Amsterdam, 24 oktober 2024 – De audioreclamemarkt blijft onstuitbaar groeien en bereikt een nieuwe mijlpaal. Adverteerders investeerden…
Nieuwe hitlijst en dj’s SLAM! Al bijna 10 jaar draaien elke vrijdag verschillende toonaangevende Nederlandse en internationale dj’s een set tijdens de MixMarathon op SLAM!…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.