Radio 10 komt voor tweede keer in één jaar tijd met 80’s hitlijst door enorme populariteit decennium
De 80’s Top 810 Radio 10 introduceert voor de tweede keer dit jaar een hitlijst met alleen maar muziek uit de jaren 80: de ‘80’s…
Uunco Cerfontaine, Radio Director Sky Radio:
“Luisteren naar Sky is en blijft gratis, maar verder wordt alles schreeuwend duur. Je schrikt elke keer als je gaat tanken of de boodschappen moet afrekenen. Sky biedt de oplossing met Leef 1 jaar Gratis, want als je wint dan zijn een hoop kosten gedekt in 2022. En het leuke is; meedoen is ook gratis. Je hoeft alleen naar Sky te luisteren om mee te kunnen doen. En je maakt elke dag kans op een finaleplek, dus hoe vaker je Sky luistert, hoe meer kans je maakt.”
De hele maand januari kunnen luisteraars van Sky Radio meespelen met ‘Leef 1 Jaar Gratis’ door een codewoord door te geven via de gratis Sky-app of de Sky Radio website. Wekelijks worden de finalisten bekendgemaakt en uiteindelijk zijn er 26 finalisten voor de finale, waarbij de winnaar middels een willekeurige trekking gekozen wordt door de bekende TV rechter Mr. Frank Visser. Hij zal erop toezien dat alles eerlijk verloopt en bekendmaken welke finalist het jaar 2022 goed begint en zich een jaar lang niet druk hoeft te maken om zijn of haar vaste lasten. Hij of zij wordt later die dag door Airen Mylene verrast met een bezoekje aan huis om de felbegeerde cheque te overhandigen.
Sky Radio’s Leef 1 Jaar Gratis wordt van 3 tot en met 28 januari iedere werkdag gespeeld bij Sky Radio. Meedoen kan via de gratis Sky-app of de website.
De 80’s Top 810 Radio 10 introduceert voor de tweede keer dit jaar een hitlijst met alleen maar muziek uit de jaren 80: de ‘80’s…
Troonrede van het volk In aanloop naar Prinsjesdag op dinsdag 17 september nodigt NPO Radio 1 vanaf vrijdag luisteraars uit om de ‘Troonrede van het…
Welkomstfeest op 26 september Gerard Ekdom organiseert op 26 september een welkomstfeest voor de luisteraars van Radio Veronica. Vanochtend werd bekend dat niemand minder dan…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.