Wat is de optimale contactfrequentie voor radiocampagnes?
Nieuw onderzoek toont optimale contactfrequentie voor radiocommercials aan Een contactfrequentie van 3 tot 6 keer is optimaal voor het realiseren van impact op herkenning. Dit…
Nieuw onderzoek toont optimale contactfrequentie voor radiocommercials aan Een contactfrequentie van 3 tot 6 keer is optimaal voor het realiseren van impact op herkenning. Dit…
DI-RECT, Joost, Son Mieux, Froukje, Roxy Dekker en Claude kanshebbers; 3FM reikt voor het eerst ooit een award voor Beste Fan uit De genomineerden voor…
Fiks de Sixties tijdens De Evergreen Week van de Jaren 60 op NPO Radio 5 NPO Radio 5 staat van zaterdag 17 tot en met…
Gefeliciteerd! Vandaag is het Unesco Wereld Radio Dag Radio, a century informing, entertaining and educatingRadio, the Trusted Guide in a Changing World Statement Unesco Radio…
Tickets naar wereldconcerten van U2, Bruce Springsteen en Red Hot Chili Peppers Radio Veronica stuurt deze maand luisteraars naar wereldconcerten van de grootste artiesten op…
Valentijn Top 500 vijf dagen lang te horen Liefde, het meest bezongen thema. Voor elke fase in je liefdesleven bestaat wel een toepasselijke song, van…
O.a. One’sy Muller, Howard Komproe, Murth Mossel en Shay Kreuger te horen op NPO BLEND NPO BLEND lanceert voor het eerst gepresenteerde programma’s op de…
Finalisten NPO Luister Podcast Pitch bekend De vier finalisten van de NPO Luister Podcast Pitch zijn bekend. Uit ruim honderd inzendingen mochten vandaag acht deelnemers…
Claudia uit Geleen leeft 1 jaar gratis dankzij Sky Radio Voor Claudia uit Geleen is een droom werkelijkheid geworden: zij is namelijk als winnaar uit…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.