Aanstekelijke effect van hits centraal in nieuwe merkcampagne Radio 538 Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Vanuit deze menselijke eigenschappen lanceert de…
Aanstekelijke effect van hits centraal in nieuwe merkcampagne Radio 538 Nieuwsgierig, optimistisch, ambitieus en energiek; dat is Radio 538. Vanuit deze menselijke eigenschappen lanceert de…
Op 21 april is dé audio update van Talpa Network die je niet mag missen! Audio is hot en mag niet meer ontbreken in jouw…
Leer meer over hoe je radio inzet Op 12 mei organiseert Ster een webinar, waarin je meer te weten kunt komen over de impact van…
Stem op je favoriet Vanaf vandaag kan het publiek weer stemmen op hun favoriete online radiostation, presentator en podcast voor de Online Radio Awards 2022.…
De lijst met de meest gestreamde Veronica klassiekers Van 11 tot en met 17 april 2022 staat Radio Veronica in het teken van een nieuwe…
Menno de Boer start op 1 mei 2022 als zendermanager van NPO 3FM. Op dit moment is hij interimzendermanager van de zender. De Boer was…
Audiohuis Podcastnetwerk voor bereiken Nederlandse podcastluisteraar NRC Media wil in Nederland dé autoriteit worden op het gebied van podcasting. Om die doelstelling kracht bij te…
Vanavond zijn in 013 Poppodium in Tilburg de 3FM Awards 2022 uitgereikt. Goldband en MEAU, die beiden twee awards in ontvangst mochten nemen, zijn de…
Voor het derde jaar op rij hebben luisteraars van Radio 10 ‘Take On Me’ van A-ha verkozen tot meest iconische hit uit de jaren 80.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.