Wij helpen je ontdekken hoe sterk audio het menselijk brein triggert, emoties raakt, de verbeelding, motoriek en taalverwerking prikkelt en het geheugen benut op een unieke, magische manier.
Lees meerAudio is dé Brand Asset bij uitstek om je merk te laten resoneren in de hoofden van al je doelgroepen. Audio prikkelt, ontroert en blijft voor altijd hangen. Wij helpen je graag om het enorme effect én bereik van audio te laten werken voor je merken.
Lees meerWij meten en weten al jaren: audio bereikt echt iedereen. Altijd, overal. Thuis, onderweg, op werk en school. Via allerlei media en apparaten, zoals radio, smartphone, on- en offline. Maar ook via TV., muziek of video on demand.
Lees meerHet luisteronderzoek wordt uitgevoerd in opdracht van Stichting Nationaal Luister Onderzoek (NLO). NLO kent vier participanten, die elk namens hun achterban richting geven en meewerken aan het beleid en de onderzoeken van NLO.
Het onderzoeksdoel is om een betrouwbare, valide, transparante en marktrelevante standaard en maatstaf voor aanbieder en afnemer neer te zetten. Op basis van het onderzoek worden bijvoorbeeld de luisteraandelen van de deelnemende zenders bepaald en de output van NLO biedt de basis voor het plannen van reclamecampagnes. Het NLO is om die reden de currency voor de in- en verkoop van reclameruimte.
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het Nationaal Luister Onderzoek.