Nieuwe mijlpaal investering in audioreclame
Audiobestedingen voor het eerst boven de 100 miljoen euro in de eerste helft van het jaar In de eerste zes maanden van dit jaar investeerden…
Audiobestedingen voor het eerst boven de 100 miljoen euro in de eerste helft van het jaar In de eerste zes maanden van dit jaar investeerden…
Rob Janssen en Wijnand Speelman presenteren ochtendshow, Barend van Deelen keert terug en versterkt de middag op 3FM De nieuwe programmering op NPO 3FM is…
Onder anderen Mattie, Domien, Joost, Tom & Bram maken radio vanaf festivalterrein Aankomend weekend is het eindelijk zover, dan openen na twee jaar weer de…
‘Bam Bam’ verkozen tot dé zomerhit van 2022 Het nummer ‘Bam Bam’ van Camila Cabello en Ed Sheeran is door Sky Radio-luisteraars verkozen tot dé…
Nederlands eerste vrouwelijke radio dj vanaf 13 augustus weer op de radio Tineke de Nooij, Nederlands eerste vrouwelijke radio dj, keert vanaf 13 augustus terug…
Verlenging samenwerking Top 40 en Qmusic voor lange tijd De Stichting Nederlandse Top 40 en radiozender Qmusic hebben besloten hun in 2019 gestarte samenwerking voor…
Mogelijkheid voor luisteraars om aanwezig te zijn bij een bijzondere uitzending Gerard Ekdom verruilt de Radio 10-studio voor de camping, niet voor een vakantie maar…
De dag afsluiten met ‘Muziek voor Volwassenen’ Johan Derksen sluit vanaf maandag 15 augustus de dag af met zijn eigen radioprogramma ‘Muziek voor Volwassenen’ op…
Frank Dane gaat vanaf maandag 29 augustus de middagshow op Radio 538 presenteren Frank Dane, sinds 2000 verbonden aan het radiostation, is vanaf dan iedere…
Stichting Audify is de marketingorganisatie die zich inzet voor meer en beter geluid in commerciële communicatie. Audify vertegenwoordigt alle toonaangevende audiomakers en haar verkoophuizen. Tevens is Audify één van de opdrachtgevers van het NMO Luisteronderzoek.